reis en vliegveld - Reisverslag uit Perth, Australië van Steven Polen - WaarBenJij.nu reis en vliegveld - Reisverslag uit Perth, Australië van Steven Polen - WaarBenJij.nu

reis en vliegveld

Door: stevenvanpolen

Blijf op de hoogte en volg Steven

04 November 2011 | Australië, Perth

Woensdagavond was het dan zover, ik ging eindelijk naar Australie toe. Het was een zeer moeilijk afscheid en daardoor weet je weer hoe dicht deze mensen bij je staan. De reis zelf verliep vrij voorspoedig, 1 tussenlanding op Kuala Lumpur en 1 tussenlanding op Jakarta. Waar ik tijdens de overstap de hele tijd bijgestaan werd door een ijverige indonesier.:)
Na wat gedoe gingen we dan eindelijk naar Perth, op naar de eindbestemming. Ook dit verliep weer redelijk voorspoedig en na ruim 22 uur reizen stond ik dan eindelijk in Perth. In Perth aangekomen eerst naar de controle over wat ik kom doen in het land, daarna controle van dit kaartje of het wel klopte om daarna nog een keer ingedeeld te worden voor een controle.Ijverige mensen hoor die Australiers;) Bij deze laatste controle gingen de tassen etc. ook open en gelukkig was alles helemaal goed. Dus na 1,5 uur controles sta je in de aankomsthal, staat helaas je begeleider je toch niet op te wachten. Was een behoorlijke teleurstelling maar goed dit kan gebeuren. Ik enkele hostels opgebeld en deze zaten allemaal vol, dat was wel een probleem. Ik nog even rond gevraagd voor andere oplossingen maar deze waren er niet, dus dan blijft er maar 1 ding over en dat is een nachtje doorhalen. Tijdens dit nachtje enkele mailtjes rond gestuurd voor een kamer en net een mailtje terug gekregen dat ik in ieder geval een kamer heb voor over een week. Dat is een hele geruststelling omdat ik al een aantal zorgwekkende verhalen gehoord heb. Maar goed na dit mailen nog 2 uurtjes gewacht op de bus en toen ging het toch eindelijk gebeuren.

  • 04 November 2011 - 13:33

    Merel:

    Heee Steven!!!

    Ik ga je volgen hoor!!
    Wat super kut man van die begeleider!!
    ik hoop dat de rest beter verloopt!

    Geniet er van!!

    Heel veel liefs Merel

  • 13 November 2011 - 09:54

    Bert & Corrie:

    Steven succes met alles, en we blijven je volgen op afstand,groeten van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steven

Deze pagina is het logboek voor mijn reis naar Australie. Ik zal proberen wekelijks een korte beschrijving erin te zetten en als er wat meer gebeurd zal dat ook hierop te vinden zijn.

Actief sinds 28 Okt. 2011
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 24678

Voorgaande reizen:

02 November 2011 - 21 April 2012

Trip naar de zon in Australie

Landen bezocht: