Het eerste verslag - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Steven Polen - WaarBenJij.nu Het eerste verslag - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Steven Polen - WaarBenJij.nu

Het eerste verslag

Door: stevenvanpolen

Blijf op de hoogte en volg Steven

28 Oktober 2011 | Nederland, Ermelo

Dit is mijn eerste verslag en waarschijnlijk zullen er nog veel meer volgen;)
Woensdag na lang wachten mijn visum binnen gekregen en gelijk mijn ticket geboekt.
Aankomende woensdag is nu de datum van vertrek en kijk er met gemengde gevoelens naar. Aan de ene kant blij dat ik eindelijk ga, het avontuur gaat echt beginnen. Aan de andere kant ga ik heel veel mensen missen en van hun afscheid nemen zal ik wel moeilijk vinden.
Maar goed nu eerst nog maar wat dingen voorbereiden, even rond kijken voor wat pak lijstjes van andere mensen;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steven

Deze pagina is het logboek voor mijn reis naar Australie. Ik zal proberen wekelijks een korte beschrijving erin te zetten en als er wat meer gebeurd zal dat ook hierop te vinden zijn.

Actief sinds 28 Okt. 2011
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 24707

Voorgaande reizen:

02 November 2011 - 21 April 2012

Trip naar de zon in Australie

Landen bezocht: