Trip naar de zon in Australie - Reisverslagen van Steven van Polen - WaarBenJij.nu Trip naar de zon in Australie - Reisverslagen van Steven van Polen - WaarBenJij.nu

Trip naar de zon in Australie

Dit wordt de reis waar ik mijn studie naar toe gewerkt heb, ik ga een mooi project doen in het zonnige Australië. Waar ik vast ook wel wat meer zal zien dan alleen het universiteitsgebouw;)

Recente Reisverslagen:

16 April 2012

laatste maandag blog in Australie

09 April 2012

Prosh

02 April 2012

pecan-pie

26 Maart 2012

zomer/winter tijd, hoe kom je erbij!

19 Maart 2012

piektijd om 16:00
Steven

Deze pagina is het logboek voor mijn reis naar Australie. Ik zal proberen wekelijks een korte beschrijving erin te zetten en als er wat meer gebeurd zal dat ook hierop te vinden zijn.

Actief sinds 28 Okt. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24675

Voorgaande reizen:

02 November 2011 - 21 April 2012

Trip naar de zon in Australie

Landen bezocht: