eerste dag na vliegveld - Reisverslag uit Perth, Australië van Steven Polen - WaarBenJij.nu eerste dag na vliegveld - Reisverslag uit Perth, Australië van Steven Polen - WaarBenJij.nu

eerste dag na vliegveld

Door: stevenvanpolen

Blijf op de hoogte en volg Steven

04 November 2011 | Australië, Perth

Hier gaat het verhaal gewoon verder, maar toch even voor de overzichtelijkheid;):
Ik ging Perth zelf binnen, ik werd afgezet bij het hostel waar ik voor komende nacht een kamer heb (ben ik heel blij om dat ik deze wel vantevoren geregeld heb) en deze vonden het geen enkel probleem om mijn bagage in een afgesloten hok te plaatsen totdat ik in kon checken.
dat was zeker wel tof, want die tas begon toch wel zwaar te worden:) Maar goed ik ging daarna maar eens in het centrum kijken, het was ondertussen acht uur dus ik denk er zal wel iets open zijn. Maar het enige wat er in het gigantische winkelblok open was, waren koffiewinkeltjes. De andere winkels hebben meer openingstijden van 9uur-half tien en dan weer dacht rond vijf uur;) Iets anders dan in Nederland zeg maar, maar nu ik dit weet is het niet zo erg. Ik dus maar meegedaan met de rest van de mensen die daar zaten en een bakje thee genomen. Daarna een SIMkaart van vodafone gekocht voor in Australie, zodat ik ook daar gebeld kan worden;) Hierna nog een betje door de stad gelopen om daarna toch maar eens naar mijn begeleider te gaan, ik dacht ik ga even lekker wandelen want de bussen waren ook behoorlijk ver lopen en dus ik vol goede moed die kant op (kon ook goed volgens de vrouw van de lokale vvv). Het was een mooi park, maar heb ergens de verkeerde afslag genomen en daardoor uiteindelijk behoorlijk omgelopen, maar wel grappige dingen gezien;) Uiteindelijk toch bij mijn begeleider aangekomen en gelijk een seminar gevolgd met daaropvolgend een gesprek met mijn begeleider, wat wel heel goed ging. Daarna weer rustig aan teru gewandeld en na wat lekker warme noodles zit ik nu te typen;) dat was het een beetje voor vandaag;)

  • 04 November 2011 - 11:46

    Paul Ankersmit:

    Lekker bezig Steven! Ik ga je volgen! Raar gevoel he, als je dan op het vliegveld in Australie staat;) Ik vond het voelen als Spanje, maar dan aan de andere kant van de wereld.

  • 04 November 2011 - 16:34

    Franca:

    Hey, Steven, wat fijn om van je te horen.....Zo te horen heb je alles onder controle, maar we hadden ook niet anders verwacht, toch??
    Ik kijk uit naar de eerste foto's, want de kindjes van mijn klas kunnen niet geloven dat het daar zomer is, dus laat maar eens zien.
    Geniet ervan en tot horens!!

  • 04 November 2011 - 19:00

    Je Vader:

    Fijn dat je al zo'n verslag geschreven hebt, kunnen we je eerste dag een beetje mee beleven. Na een wat kille start lijkt het me toch een goede dag. groet

  • 06 November 2011 - 14:15

    Erik:

    He Steven,
    Geweldig hoor dat je er nu toch echt bent!!
    De omschakeling moet wel pittig zijn geweest, zo alleen aankomen. Gelukkig heb je je mond op de goede plek zitten :)
    Heel veel succes de komende tijd in Australië en ik ga je verslagen volgen.

    groetjes Erik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steven

Deze pagina is het logboek voor mijn reis naar Australie. Ik zal proberen wekelijks een korte beschrijving erin te zetten en als er wat meer gebeurd zal dat ook hierop te vinden zijn.

Actief sinds 28 Okt. 2011
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 24635

Voorgaande reizen:

02 November 2011 - 21 April 2012

Trip naar de zon in Australie

Landen bezocht: